Thursday, March 18, 2010

#139 ♥ i'm Not SinGLe~ part 2♥

Salam..hohoho..sesi kedua... Kenapa kah i'm Not SingLe ek??? kenapa???
Okey2.. sbb aku ada ramai adik bradik... ha... sume skali 11 orang... ade mau challenge????
ye r.. musti ade kan yg lebey dr 11 org.. bese laaa...... duk kat Malaysia.. ley branak reramai....
kalau Kat singaPOre ..maunye kene sekat..keh3x.. (BetOL ke???)... Layan ajeee...

ENtry ni sesaje nak perkenaLkan ahLi keluarga ku.. hehe.. sempat ag ni prmOtome famiLy sndrik..ahaks.. ye r..kalau bukan aku..sape lagi nak promote...
adik bradik laen mane ade blOg..ish3x... adik aku aje kot yg ade... okey2..
aku da mule nak mlalut la ni...
stat dulu k......

DIperSilaKan dengan SeGala HOrmatNya mmperkenaLkan.....

1. Hamzah Bin Mamat (Ayah aKu)

2. Siti Esah Binti Ismail (Mak aKu)


adik bradik aku lak:::
1. Zaini Binti Hamzah (Kak Long)

yg ni Twin xSEiRas
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
2. Zairoyie Bin Hamzah (Abe wie)

3. Zainita Binti Hamzah (Kak Ta)
+++++++++++++++++++++++++++++++++++

4. Zainun Binti Hamzah (kak nun)

yg ni pon Twin xseiras
+++++++++++++++++++++++++++++++++
5. Zamri Bin Hamzah (Meri)

6. Zaiti Binti Hamzah (Kak Tie)
++++++++++++++++++++++++++++++++

7. Zaidin Bin Hamzah (Idi)

8. Zanariah Binti Hamzah (Mekna)

9. Noor Hasliza Binti Hamzah (Liza)

10. Norihan Binti Hamzah (aku laa)

11. Ahmad Sarudin Bin Hamzah (Din)
-------xdak gmbor----
 

Ini la SUme FamiLy aku

hoho..ramainyee adik bradik aku.. ni bLOm aku perkenalkan lagi anak2 sedare aku yg SERAMAI 26 Orang... bulan 6 ni tmbah lag sorang.. adik bradik ipar lagi yg seramai 8 org lagi.. tgl 3 yg bLOm kawen daaaa......

~ aku xsingLe.. sbb aku ade dowang sume.. ~
sayang u all.. Muahhh
haha.. wokeyy..itu aje buat paRt ni.... smbung part seterusnyee K... daaaaaa..

0 Coretan:

♥ Jejaka dan Jelita ♥

 
;