Tuesday, December 7, 2010

#169 ♥ Happy Besdey My bLog yg ke-2 ♥

Happy Birthday tO yOu...
happy Birthday tO yOu...
Happy Birthday tO my BELOG..
Happy Birthday to U...

(p/s: ni kek masa my besdey on 13 .03 2010)

BeLog Oyiehan.blogspot.com yang ke-2

Sedar tak sedar... rupanya sudah dua tahun belog ini wujud.. cheewaahh.. mcm tak percaya pulak rasanya... Belog ni wujud pada 2 Disember 2009... actually, aku sbnrnye da terlupa.. hari ni aje tibe2 tringat kat blog n ape lagi trus la bukak blog.. siyes mmg lupa ka besdey bLog... kira da belated 5 days ago la.. kasihan my beloG...

agak2 apa ye hadiah yang aku nak kasi kat blog aku utk besdey nye yg ke -2??? xtau la... nak buat mcam2.. tp al -maklumlah aku ni bukan blogger tegar pon.. kadang2 ingat2.. kadang2 lupa.. kasihan beliau.. hahaaa.. ingat nak kasi hadiah kat beliau.. kalau korang ada cdgn kasi la yeaa sama.. boleh aku pertimbangkan..muahahahaa....


ni cadangan hadiah utk belog aku..

1. Tukar layout baru... (aku tgk ramai wat layout yg siap ade logo tuu.. mau cube r..hihihii)

2. nak selalu Hupdate beLog..kalau bleh evryday mcm doLu2... (hope dpt laa..)
3. Nak bLogwalking hari2..hahaa... (mcm dolu2 jugakk)

4. Ur idea Pleaseeee..



Ok.. babai u all.. lastly...
HePi Besdey My BELOG... muahahaa..

& SALAM MAAL HIJRAH...... (apa azam Korang tahun ni????????????)

6 Coretan:

hamzah ian said...

tahniah 2 tahun

udacun said...

time kaseyyy

Nasuha Salleh said...

wow..lamenye dah....
=D
moge2 trcapai impian ye.
update la selalu..
hehe =p



p/s : Persahabatan Itu Pemanis Hidup

areripe said...

HB!
saya baru 3 minggu.
mesti banyak pengalaman sbg blogger.
hee!

Rozuan Ismail said...

happy birthday!!

udacun said...

tqqqq

♥ Jejaka dan Jelita ♥

 
;