Monday, February 15, 2010

#126♥ awek baru pecah dara com ♥


Aku heran + Pelik beb... ..
aku tgk KEYWORD kat NUffnang... ade la hamba Allah... search "awek baru pecah dara com".. bley plak di link kat bLog aku... adeh....
HalUuuu... BLOG aku xdenye mende2 cmtu...... adeh...

ha.. tgk ni pic... tOday nye KeyWord.. adeh.. pelik aku... Lam bLOg aku xde la...

pastu aku cube lak search kat gOOgLe.. nak tgk kat mane yg die jumpe tuu.....
da smpai page 21 xde lak aku jumpe link blog aku.... ha.... yg pasti... pasni after entry ni kuar.. mmg r korang akan jumpe kat BLOG aku... sekadar TAJUK aje la.... hahahahaa

p/s: aku ngah Pelik ni...... adeh.....

8 Coretan:

1tomyam said...

hahah..dalam nuff pun ada spammer ke? kita tak leh join nuff..tak tau ceritanya

udacun said...

1tomyam : lam nuff kite ley tau traffc kite.. bape ramai yg lawat...
dr mane dowg2 sume..
sape yg lawat kite...
ape dowg search kat kite...
sumber dr mane...
n mcm2 la...

sila la join nuff

Azrul Hisham said...

pervert gila yg cari keyword tu..hehe

Botak said...

blog dah dicemari dgn tajuk entry yg xsnonoh..
hahah...
:))

PEJUANG KESENIAN EXTREME said...

biasa la tu....lagi banyak keyword yg pelik2 yg bakal kamu jumpa...

udacun said...

Azrul Hisham: tau xpe... ish3

udacun said...

Azizul Luqman: hahaha..xpasal2 tercemar ..keh3... lantak r.. alang2 org nak search..sila la search skali..haha

udacun said...

PEJUANG KESENIAN EXTREME : tu la pasal.. ish.. xpe3.. biarkannn..heheheee

♥ Jejaka dan Jelita ♥

 
;