Thursday, August 4, 2011

♥ Yeah Baru dapat parcel .. BAJU BAPAK AKU PUNYA ♥


Salam ..
Baju yg di tunggu2 selepas menang Peng'LIKE' yg ke 499..
Sila tengok SINI kalau nak tau laa... haha


Yezza.. seb bek FIQO tag n gtau yg baju da smpai.. tepat kul 4.15pm trus redah hujan..naek moto poi balik kolej sbb nak amik baju..kang xpsl2 pas kul 5 da tutop..haa..
nsb baek sempat woo.. yess yess yesss..

Baju BAPAK


Arituu mintak baju SIZE M .. tp die bg L n dipotong lak L tu jd M .. awat na?? nak suh nampak jd BAJU BAPAK AKU PUNYA ka?? besaq btoi .. mmg baju bapak ler jdnyee ni..haiyaa..
seb bek baju FREE..

Besar wooo..


BAPAK AKU PUNYA



PAPE POn tengkiu banyak2 buat BAPAK AKU PUNYA sbb kasi baju FREE ni..yahuu..
Korang2 yg nak baju free gini kene ikut syarat depe kasi

'"Buat Peminat Bapak Aku Punya. Sebanyak 100 Helai Bapak Aku Punya T'shirt Telah dicetak dan dijual. Jika anda mahu memiliki t'shirt ini juga.. sila ambil perhatian. Jika anda berjumpa dengan sesiapa yang memakai t'shirt ini silalah mengambil gambar dengan beliau dan tag kan gambar tersebut di Page Bapak Aku Punya atau www.facebook.com/bapakaku dan anda bakal mendapat t'shirt ini secara percuma... Percuma...pihak kami akan menghubungi anda dan menyerahkan hadiah ini scepat mungkin..... dan jangan luka LIKE www.facebook.com/bapakaku "

ha.. jd lau nak meh la bergambor ngn aku.. hahaa

KALAU nak beli .. meh pakat POI SINI yeaaa.. SINI SINI

Nota kaki : hahaa.. rasa bertuah sgt.. baru aje td post psl menang topup .. ni da dpt baju.. Syukur.. rezeki di Bulan Ramadhan .. :)

2 Coretan:

Cikedies said...

murah rezeki ko dik oiii

haha...

udacun said...

@illyani
Kak.. tu la. bulan2 pose ni makin murah rezeki laa.. Alhamdulillah..hehehe..

♥ Jejaka dan Jelita ♥

 
;