Friday, July 22, 2011

♥ Saya MENANG T-shirt dari BAPAK AKU PUNYA ♥

Alhamdulillah.. rezeki di hari Bahagia...
SAYA MENANG t-shirt dari BAPAK AKU PUNYA
TENGKIUU BAPAK AKU PUNYE.. :)

20 July 2011

Actly my frenz RIZ
Menjemput ann utk LIKE page BAPAK AKU PUNYA (Jom klik LIKE mane tauu ada hadiah menanti anda jugeeeee)... ntah mcm mana.. rezeki di hari bahagia kot dpt jd YG bertuah penge'LIKE' ke - 499



Alhamdulillah.. dapat baju free.. yeahhh.. n RIZ pon dpt jugeee.. hepi2..



BAJU MCM ni la yg akan ann dapat nnt


mengikut depe tulis.. berbunyi begini..
"Buat Peminat Bapak Aku Punya. Sebanyak 100 Helai Bapak Aku Punya T'shirt Telah dicetak dan dijual. Jika anda mahu memiliki t'shirt ini juga.. sila ambil perhatian. Jika anda berjumpa dengan sesiapa yang memakai t'shirt ini silalah mengambil gambar dengan beliau dan tag kan gambar tersebut di Page Bapak Aku Punya atau www.facebook.com/bapakaku dan anda bakal mendapat t'shirt ini secara percuma... Percuma...pihak kami akan menghubungi anda dan menyerahkan hadiah ini scepat mungkin..... dan jangan luka LIKE www.facebook.com/bapakaku "

Jadi u all yg nak dpt FREE ini baju.. Meh la BERGAMBAR ngn UDACUN ni..hihihii.. tp kene tnggu baju smpai dlu laaa.. lalalalaa


Nota Kaki : Jum ramai2 klik LIKE.. info sekarang ni plak.. penge'LIKE ' ke 599 akan dpt adiah t-shirt cmni juge.. ape lagi?? SERANGGGGG

2 Coretan:

KhAiReDzAiMy said...

Pas nie aq cari ko lah.. nak dapat free.. ha. ha...

udacun said...

@redzaimy

haha.. aku lari jauh jauh..lalalaa

♥ Jejaka dan Jelita ♥

 
;