Wednesday, March 3, 2010

#132 ♥Jom Buat aYat.... ♥

(saje nak meNyeBok ngn Pic aku... after diedit oLey jUNiorku... maceyyy)

mari kita tengok ape ayat yang keluar dari tarikh lahir korang



ambil ayat dari bulan korang lahir
January--------aku sepak
February-------aku lompat atas
March-----------aku karate
April-------------aku cium
May--------- ----aku terajang
June-------------aku peluk
July--------------aku buat sardin dengan
August-----------aku ada makan dengan
September------aku menari dengan
October----------aku menyanyi dengan
November-------aku jelir lidah kat
December-------aku lari keliling

ambil ayat dari hari lahir korang
1------- burung hantu
2------- makluk asing
3--------public phone
4------- basikal aku
5------- lelaki salji
6------- gangster kampung
7--------mobile telefon aku
8--------hantu jepon
9--------kawan baik nenek aku
10-------kawan lembu aku
11-------cikgu lama aku
12-------kerbau ayah kawan aku
13-------ahli bomba
14-------lembu mak aku
15-------kambing ayah aku
16-------kapak mak aku
17-------lesung batu
18-------pedang aku
19------ lelaki lembut
20-------tikus adik aku
21------ ninja
22-------Chuck Norris
23-------mee kari adik aku
24-------kambing aku
25-------pemain bola sepak
26-------buaya
27-------ayam serama
28-------ipod aku
29-------kucing engkau
30-------kutu rayau
31-------hantu jepun


ambil ayat dari hujung tahun korang di lahirkan
1--------- di dalam kereta aku
2 ---------di atas katil engkau
3 ---------di dalam jamban
4 ---------di bawah katil
5 ---------di atas motosikal
6 ---------di bawah jambatan
7 ---------di atas bumbung rumah
8----------masa makan atas meja
9 -------- semasa jalan jalan cari kucing
0 -------- di dalam bilik tokwan

ambil ayat dari color yang korang suka
putih---------sebab aku suka macam tu
hitam--------sebab aku memang degil
Pink----------sebab aku memang terer
merah-------sebab ade suara yang bagitau aku
biru----------sebab aku seksi dan aku boleh buat
hijau---------sebab aku betul2 serius nak lakukan
Purple-------sebab ada orang suruh
kelabu-------sebab aku tak boleh control diri aku
kuning-------sebab ade orang ofer aku 10 rm
Orange------sebab aku pikir aku bijak
cokelat------sebab aku memang boleh buat
lain2---------sebab diri aku seorang ninja!

kemudian gabungkan ayat2 yang telah korang pilih

ha... tgk ayat aku ni......


udacun :: aku karate ahli bomba di atas bumbung rumah sebab aku betul2 serius nak lakukan

(**sila la tulis ayat2 korang kat Komen..hahahaa)

7 Coretan:

luvly mya said...

haha..try2

aku menyanyi dengan kapak mak aku di atas katil engkau sebab ade orang suruh..

funny lah=)

zati said...

zati punya ayat :

aku menari dengan lelaki salji di dalam kereta aku sebab ada orang suruh

muahaha

pak long said...

salam buat tuan umah...
ni haaa ayat pak long...

aku menari dengan kawan baik nenek aku sebab diri aku seorang ninja!

...nak suka kawe...hehehe

udacun said...

luvly mya:haha..nyanyi ngn kapak..keh3..lawak3

zati: lelaki salji tu xcair ke?

paklong:erk..ade kaitan ke?

comei2

rentan said...

hehe ade gak

udacun said...

ade ape rentan?? haha

xenre said...

aku karate burung hantu di atas bumbung rumah sebab aku seksi dan aku boleh buat

♥ Jejaka dan Jelita ♥

 
;