Wednesday, March 24, 2010

#148 ♥ Yes3x... aku menanG awaRd ♥

Hohoho... Terkezut niiiii... amat Terkezut...
tetibe saje bLog aku diterjah oleh LELAKI INI
hoho...
aku ingatkan die nak kasi aku adiah sbb menang Contest RM100
ceitt.upenye die nak kasi award lak ai... award tuk aku...
hoho..ni la dieee

TahnIah buat blog aku... blog yg cun ini
taHniah oyiehan [dot] blogspot [dot] com

usia xsmpai setahun lagi.. tp xpe la.. hehe.. maceh ye incik lelaki ini

Tapi aku pun ada listing mereka² yang turut layak menerima AWARD ini..Bagi kategori Top Blogger 2010, calon²nya adalah :-
  1. RizputRa
  2. Roy
  3. Didi
  4. Aini
  5. Rosha
  6. Farah Annysa
  7. KJ
  8. aien
  9. TouyaKaruma
  10. GT
  11. Sakura
  12. Korang semua yg melawat blog ni..Korang adalah yang terbaek!
Syarat²nya mudah je..Tak payah jawab soalan..

Ape yang perlu korang buat ialah :

  • Thanks & link to the person that gave you award..
  • Past this award onto 12 blogger's you've recently discovered and think are fantastic..
  • Contact and let them know they've won the award..
p/s: aku kopi juge yg bwh ni..ngee3x

0 Coretan:

♥ Jejaka dan Jelita ♥

 
;