Monday, March 22, 2010

#145 ♥ besaRnye Lipann ♥



MEKUP kat MUke masih jelas lagi... xD


Salam sume....
HOHO.... ni saje nak bercrita tentang sbtu malam yg lepas....
tIme tu.. aku dan kawan ku.. hoh... p la blajo... (aku mgajor) sal website ckit kat hamba Allah ni...
nak dijadikan cite.. cuaca time tu Ok ajee.. cume agak lembab sedikit..
sbb siang nye da hujan daaaaa...
tgh2x syok mgaja tuu... tetibe... aku Terpndang MaKLuk yg bernama Kucing...
aku tgk aksi Kucing cam peliK aje.. bile tgk ape yg kucing tu main.. amat la aku terkejut sgt....
astaghfirullah.. aku beristghfar pnjg...
sesmbiL tu aku terjerit2 cam org ketakutan..
peh korang tau ape yg aku nampak????

L
I
P
A

N

L I P A N


ya Amat la besar bagi aku.. begitu takut sgt.. nah cube tgk kalau xcaya.... huhuhu
si Kucing yg duk memain ngn dieee


hOh..die datang.. aku da berjaya jejak kaki kat atas krusi daaaa


die mau naek atas mejaaa

zoOmm in kan die.. besarr woo..
takuttt... sgt3x




AKhirnya.. ada sorang Hamba Allah ini yg amik meja n ketuk2 lipan besar tu smpai mati...
da arWah da lipan tuu... lipan tu di bunuh sbb utk kebaikan bersama.. xmau ade org yg kene geget nnt ngn lipan.. ngeee3x..
da mati da tuuu..kene seREttt...


SeKian..... XD

6 Coretan:

@fitridzulkifli said...

oke. skrg ianya sgt besar dan menakutkan. lari bertempiaran.haha





http://fitridzulkifli.blogspot.com

udacun said...

fitri oh fitri: tu la..sgt besar..huhu

Lelaki Ini said...

penah kene sengat ngan lipan..
sangat menyakitkan..seb baik sempat pi spital..
klu x lame dah gol..

udacun said...

lelaki ini: ish3x... amat sakit.. seb bek kan/...lau x.. xde la blog lelaki ini..hehee

Lelaki Ini said...

tau xpe..suda gol mau blogging mcm mana..dalam sana xde broadband.. :D

udacun said...

Lelaki ini: hahaha.. tau xpa.. lau sudah dlm sane bule masuk bERokband.. mau nye sume org nak.. siap tempah awal2 lagi..ahass

♥ Jejaka dan Jelita ♥

 
;