Friday, March 26, 2010

#149 ♥ Derma Darah kali-3... ♥

hoho.. salam semuee

Agenda : Derma Darah utk kali ke-3
Tempat : Padang Kawad UTM
Sempena : Pesta Konvokesyen kali ke-44
Hospital : Hospital pakar Puteri (KPJ)

amount : 400ml
Jenis Darah : B+

ModeL : Norihan.. a.k.a udacun a.k.a ann ehan
Camerawoman : Ismariani a.k.a Isma Anie

hoho... aku berjaya jugak p derma darah utk tahun ini.. last derma taun lepas 10 Okt 2009.. best2. aku suke sbb terase lagi sihatt.. muahahahaa


beg darah yg berisi darahku...400ML

mula2 isi borang dulu

pastu jumpe doc.. doc isi lak (berat disensorkan)
Baring... bersedia utk dicucuk
nurse ni nak cucuk... saya takut jarummm

masuk tak nurse??

nurse len dtg membantu sbb darah xmo kuar
Sorang lagi..jejaka ini dtg membantu jugee.. tgk mslh yg dihadapi

Oleh sebab darah tak kluar.. aku hanya mampu tersenyum sajee.. da la kene cucuk daa..
kene tukar lengan kanan la plak.. huhuhu.. 2 lengan aku kene cucuk arini

huhu..kene cucuk lagi... (*org kat sbelah tgk cm gerun aje)

nak nangis aje rasee...
time ni aku mule ckp ngn jejaka ni
"Kalau lengan kanan ni xkuar darah gak.. ade lagi 2 kaki.. cucuk laaa".. haha

beg baru sparuh terisi..

ni la member aku yg tulun teman.. time kaseh yaa isma
sengeh lagi

hoho..da cabut da wyr2 tu sume.. bersantai la aku

mesin pam..kekekkee

buku aku.. bukti da 3kali derma

cenderamata drpd Hospital pakaR Puteri

p/s: hoho.. best derma... but my mum marah lak.. die kata jgn derma lagi sbb takut gumuk.. adoiiyaaa.. mane la sumber my mum dpt ni.. hehehee....
ok..sekian.. XD

2 Coretan:

Ted said...

keciannya darah xmo kuarr...haha...
ak pn penah jd gak menda yg same...mase 2 2nd tyme derma...dua2 belah tangan ak kna cucuk...sakit wooo...pas hbs derma 2, ley lak pitam...haha...lawak seyh!!!
tgk esoknya lebam dua2 belah tangan ak...hahaha...

udacun said...

Ted : huhu..nak wat cmne..drh xmo kuar beb.. ni kali ke -3 derma.. but kali ke 2 kene cucuk 2-2 lengan..huhu..lenguhh

♥ Jejaka dan Jelita ♥

 
;