Sunday, January 17, 2010

#101 ♥ Aku Sakit Kepala ♥


Kepala aku..nape?? nape ?? nape???
Sakit sgt2 ni... sakit giler... panadol da la da hbs stOk da..
tgl Panadol menstrual.. Bleh ke aku telan tuk sakit kpale ni?? arghhh
Hanya bergntung kat Minyak cap kapak aje ni....
Adekah aku da magrain?? tidakk... tidakkk..
aku mau brehat.. restkan otak n diri aku...
sakitnya Hanya Allah yang tau...
betapa aku xtertanggung sakit ni


**Ya Allah, Berikan Aku Kesihatan yang Berpnjangan..jauhkan aku dari segala penyakit... Amin..

9 Coretan:

profnotetree said...

hah... cik uda sakit pale..?? relax2.. p la rehat.. banyak pikir tu.. huhu..

udacun said...

prof: nak rest la ni

sweet.ants said...

tdo, n take a rest ok..

kodok hijau the ghost writer said...

kalau sakit kepala..kau picit-picit celah-celah ibu jari dan telunjuk. picit ..kuat kuat sikit

kalau tak hilang kau hantok kepala kau at diding sebanyak 100x hahahah..

ezzati said...

maigrain kot ni...rest2..get well soon ye dear

nurain rodze said...

sakit kepale ke kak ?
hantuk je kat dinding pale tu .

udacun said...

peh,.. Alhamdulillah,, sume da ok da.. da xsakit daa...

tq pada yg sume bg petua.. (sweet.ants,kodok hijau the ghost writer,ezzati )

nurain rodze: nak suh aku mati cepat ke?? adeyyy.... kodok pon same.. aiyokk

haha

rizputra7 said...

hahaha nie mesti kes riz asyik kacau uda jer...teruk betul aku...buat orang pening jer..

udacun said...

rizputra7: uda da ok la riz..smlm myb bnyk sgt jalan2 agaknye.. dat y la...

♥ Jejaka dan Jelita ♥

 
;