Tuesday, January 26, 2010

#117 ♥ SEMINAR KEUSAHAWANAN MARA – PELUANG DALAM KRISIS ♥

salam rakan2 sume.... esok... xmasuk oPis ler rasenye.. sbb nak kene hadiri satu SEMINAR pasal USAHAWAN daaa... smlm da g bayar yuRan / tiket masuk seminar.. hehehhee.... da ciap dapat da surat jemPutan + tentatiF program.... ha.. ini dieeeee....

Jengg..jeng.. Jenggg

*********************************

CIK NORIHAN BT HAMZAH


SEMINAR KEUSAHAWANAN MARA – PELUANG DALAM KRISIS


Sukacita dimaklumkan bahawa MARA Johor dan Syarikat Excellent Relation Sdn. Bhd. (anak Syarikat Johor Corporation) akan mengadakan Seminar Keusahawanan seperti di atas pada ketentuan berikut :

Tarikh : 27 Januari 2010 (Rabu)

Masa : 8.00 pagi hingga 2.00 ptg.

Tempat : Dewan Seminar IT,

Kompleks Usahawan MARA,

Jalan Pontian Lama, Skudai, Johor.

Yuran

Penyertaan : RM50.00 seorang

2. Tujuan seminar ini diadakan adalah untuk mencetuskan kesedaran pemasaran efektif era digital kepada usahawan dan mengatasi krisis ekonomi dan peluang melalui perspektif Jihad Bisnes.

3. Jika pihak tuan/puan berminat untuk menyertai seminar ini sila hantar /faxkan surat jawapan kepada kami sebelum 18/1/2010 atau menlefon kami di talian 07-5217268 untuk perhatian Pn. Anis Abdul Fatah / En. Usjah Abd Rahim.

Di atas minat tuan/puan untuk menyertai seminar ini didahului dengan ucapan terima kasih.

Sekian, wassalam.



“BERKHIDMAT UNTUK NEGARA”

“CEMERLANG, GEMILANG, TERBILANG”



WAN KHAIRUDDIN BIN WAN SULONG

Ketua Penolong Pengarah

(Pembangunan Usahawan)

b.p Pengarah MARA Negeri

Johor.

“Mara terus mara”

“KEUSAHAWANAN KERJAYA PILIHAN”



************************************

Tentatif pon da siap dapat daaaa... ni antara org yg kasi talK esok....
korang ade kenal ke??? aku xbrape kenal r.. kene wat research dulu ni..hehhee

Tan Sri Dato’ Muhammad Ali bin Hashim

(President Chief Executive of Johor Corporation)


Tuan Syed Omar bin Syed Abdullah

Pengurus Besar Excellent Relation Sdn.Bhd


En. Wan Khairuddin bin Wan Sulong

Ketua Penolong Pengarah

(Pembangunan Usahawan)MARA Negeri Johor


Tn. Sheikh Omar bin Sheikh Hussin

Ketua Penolong Pengarah (Pembiayaan)

MARA Negeri Johor



erk.... esok awal2 pagi aku da kene terpacak kat MARA nye tempat ni.. huhu.. da la sorang2 lak tuu... arghhh.. survive ag aku nampak gayanyeee.. huhuhu....

Relek2 ehan.. ko kan xmalu.. hik3.. boley punyeeeeeeee.. (seb bek aku jenis bukan pemalu)


p/s: hehehee.. korang nak JOIN aku tak?? jum2 wat teman..

4 Coretan:

shahrinabd said...

eh....cemerlang gemilang terbilang lagik ke?

udacun said...

shahrinabd : entah.. surat tu tulis cmtuu

touyakaruma said...

Kat Johor .. jauh sangat . Huhuhu

udacun said...

touyakaruma: xpe da abes da pon touya..hehe

♥ Jejaka dan Jelita ♥

 
;