Monday, January 25, 2010

#115 ♥ UniVersiti TeknOLogi MalaYsia.. TerCinta ♥

23 Jan 2010

Awal pagiku... dikejutkan dengaN bunyi Mesej n Calling (Lagu Ketika Cinta Bertasbih)..
hahaa.. biasak la kan.. kalau duk KG dikejutkan ngn bunyi kokokan AYAM.. ini kat bandar..
tu aje yg ade.. sabau aje laaaa....
KawaN FB ku call.. hehe.. nak ajak breakfast kat Arked Meranti Lak.. adeh.. (Padahal mlm b4 tu da janji daa).. aku ngn mls2.. akhirnye bgn ler jugak p mandi.. sUjukkkk... tp mandi jugeee... akhirnye... pas mandi.. mula la besiapkan diri.. tepat KuL 8am.. haha.aku pon berangkat ler ke Arked Meranti... xtau mane la Incik Ustaz itu.. aku msj tanya kat mane.. n Ustaz tu bls.. "Toleh belah kanan n nampak pak aji berkopiah".. ahaks..jumpe gak aku ngn pak aji ni..
hahahhahaa... wokey2.... kami pon mule la berkenalan face 2 face... hehee

Sebenarnye.. aku de tempah buku ngn ustaz ZaKi ni... Ustaz ni student PJJ (Pengajian jarak Jauh).. die da kawen OKEY.. hehe.. aku tempah buku 3 bijik (Aku Terima Nikahnya 1, Bercinta Sampai Syurga & Aku, Dia n Coklat)..tapi mlsnye sume buku2 yg aku tempah mmg laris.. stoK lak xde..wawawaaaa... hOpe next week ade lerrr... ok2.. story ag.. kami pon mule la berborak2 .. mcm2 borak.. sesambil minum n breakfst r... pehh.. borak nye borak sedar2 da jam 11 lebey...
ish3 xley jadi ni... hahaha (Ustaz tu xde kelas -batal)..tu pasal la borak smpai xingat dunia.. kikiki... ok2.. beliau suh tnjukkn mane P19.. so.. aku g tnjuk r.. smpai sane die ubah pkiran lak.. adehh.. suh g teman p kedai BUKU kat Angsana (Tgk2 buku kot2 da smpai).. kami pon pegi lerrr.... ANGSANA da sunyI sepi... MnghoRmati hari Kemangkatan SUltan Johor n pengebumian baginda... (Sayu aje aku masuk angsana itu ari).... aku beli Mingguan Wanita.. hehee... ternyata buku aku pon xde ag.. xsmpai ag..huhu..sedey2............... Pastu kami pon pulang ke UTM daaa.. tp aku bawak die p Balai Cerap.. haha.. saje nak tunjukkan keindahan UTM ni.....
best2.. aku pon da lama xnaek BalaI CeraP ni.. time kami p tengah hari la.. matahari da tegak btol2 kat atas kple.. peh panas siot... (Panas Dunia-kata Ustaz)..hahaa.. asyik kene sindir aje aku ni.. adeh...

NikmaTi la PemandaNgan Indah di Balai CeraP ~ Tempat Tertinggi di UTM

ciK Uda Cun.. hahaha
I Like sgt2 pemandangaN kat UTM
Gaya Aje Laen

IndahnYe..
SenYum SeIndah SUrIaEksyen bTol ini Budak

Betapa IndahNya Ciptaan Tuhan... Kagum aku
cian budak2 SkoLah ni.. hehe..jog tengah2 ari butee
p/s: tgk budak2 skolah berusaha jog tuk smpai saneee.. cian.. da la panas2... hehe..

***************************************************************************

24 Jan 2010

Awal pagi aku isikan dengan TIDOOO..hahahaha.. sabau aje laaa....
tengah hari bermula la aku wat keje..kikiki... tepat jam 2pm.. aku mule la bwk moto ku ini.. p GianT...hehehe... amanah dr Bos aku....
Jumaat aritu Bos aku kasi dwet rm50 suh beli kettle+teh+gula n pape yg patut..hehe.. tu yg p cari kat giant tuu..Alhamdulillah ade gak mnde yg aku carik...

Kettle = rm29.99
gula paket = rm3.29
coffemate = rm5.89
Boh Uncang = rm6.26

(**kat bawah nii brg2 aku nyee)
stayfree =rm11.79
Hup Seng = rm3.29
snek = rm2.00

hahaha.. peh manyak gak abes ini ari.. sume RM65.00 huhuhu.. bnyk2.. adehh... ni la lau kuar mesti ade mende yg kene beli..huhu
da la bawak moto td.. brg penuh moto smpai xmuat..hehehe...padan muke.. sape suh pegi sorang2.. kikiki.. naseb badan lerr...
Petang Tu kami MuLakan Operasi Kami BertIGA... AKu, FAra n Nazira..
p BaLai Cerap n Tasek UTM.. hahaha.. betapa aku amat Hargai UTM.. SAyanG UTM.. yeahhh...
sila la tgk gambr2 Kami.. kikiki.. Muaks...


Kami Bertiga Kat BalaI Cerap.. haha..cian DOrang xmaSuk lam ni



Ni Nazira a.k.a anne.. hehe.. bg la muke ni masuk diz page gak


BetaPa Indah Nya


Pas da Bosan kat balai Cerap.. Kami pegi la mengembara ke Tasek UTM.. hahahaa.. kat cni amat ramai Orang.. But suke kat cni.. ciap beli aiskrim ag..makan2.. best..yummy

GelaP aje.. (ini kamera yg menipu..hahaa)

ini yang sebenarnya.. kan cerah Tu..

xdak keje la ni
Fara..hehe

nazira n aku


aku suke..lalalalalaa


cam gaduh aje..hak3..pape la budak2 ni


SenYum..hik3

Bile da abes jejalan.. ontheway balik.. singgah pasar Malam.. hik3.. tgk pakcik ni kuarkan api..hahaa.. (kagum2)

p/s: wokey.. da penat da ... penat menulis.. EnjOy ya SUme... sape2 nak dtg UTM ley contact udacun ek.. nnt uda bwk jejalan... kikiki

3 Coretan:

ika yunos said...

nice blog. hehe. mcm kenla la cik nazirah tu. die ex mrsm pontian kan?kalo tak silap org laa.

ika yunos said...

nice blog. hehe. mcm kenla la cik nazirah tu. die ex mrsm pontian kan?kalo tak silap org laa.

udacun said...

ika honey bunny : erk..hehehe.. ngak tau la ika hOney bunny..hehehe..cube tnya die.. kat FB ade..hik3

♥ Jejaka dan Jelita ♥

 
;