Monday, January 18, 2010

#104 ♥ Baby nak Tdo..jgn kaco eaaa ♥


Ngantuk giler ni... baru abes taip segala Perbincangan / meeting aku ngn BOs tadi..adeh.. penat2... arini xley ngular sgt..slalunye men FB, BLOG walking, Chat, Photoshop..hahaha.bnyk r.. tp arini siyes mmg xley nak wat mende2 tu..fokus giler berbncg ngn Bos + Bergosip2.. berngumpat2 n mcm2..hak3.. sengaL aje... yg lg sengaL pasal ade la org tuduh2 aku... sedih giler.. xpe la.. nnt die tu akan dpt blasanNya nnt.. Korang mmg xsyg Mulut kan..
berdosa tau men tuduh2 aje tnpa amik usul priksa.. huhuhu.... biar la sume yg berlalu.. asalkan aku xwat ape yg korang ckp tu



***adeh pe yg aku mlalut ni.. k r da kul 5.16pm da ni..aku nak balik bilik da.. ngntuk giler ni..nak tdo lu..
syhhhh.. jgn kaco aku tau..:P

10 Coretan:

..nOj.. said...

kejam gile baby tdo dlm bucket

..nOj.. said...

eh bucket hape... baldi

zack zukhairi said...

bukan baldi la. periuk!
dia nak masak budak tu. sian giler

udacun said...

noj: hahahahaha... periuk rasenye tuu

zack: wakakakaka.. jom masak..hik3

myQza said...

baby tu nak kena masaklah!!

udacun said...

sI tEDI : hahaha..sedap tuuu..yummy

♪ cik katak ♪ said...

kesian dak kecik 2.

udacun said...

puteri katak: hahahhaa

Unknown said...

lenanyeerrr...

udacun said...

lana: lene ke lana? hehehee

♥ Jejaka dan Jelita ♥

 
;