Thursday, January 7, 2010

#78 ♥ Tak Sabar nak jumpe McGyver Malaysia ♥

Salam 1 malaysia........ terasa menarik hari ni...... haha.. ape yg mnrik???
Ok2.. td test Lucky kat FB.. dpt 49% aje..... smlm dpt 1%....
so ape kata tmbah tu jd = 50%.. kire ok kan half2... hehehe... bukan tu yg nak di critakan... sbnrnye cmni... td ade org call


kak: Askum... cik norizan ke tu?
aku: wslm.. norihan la kak.... huhu

kak: ohh.. sorry2.. akak mintak maaf... asyik salah sebut aje... mcm ni.. akak nak tanya.. adik kompem ke nak p esok ni ? p lawat ZUL DESIGN AUTOTRONIC ?
aku: urmm.. xtau lagi la kak.. adehh susah nye nak wat kputusan...

kak: ok la... tghhri nnt gtau akak balik ek.. akak nak kompemkan.. tepon no ni tau..
aku: wokey kak

**jadi bermula la aku tnya2 bos n sesape pasal bende alah ni** pastu aku call akak tu

aku: Hello Assalamualaikum... kak
kak: wslm.. norizan ye....

aku: kak.. norihan la...,..
kak: ehhh.. sorry2.. slalu tersasul

aku: akak saya kompem nak ikut....
kak: ok.. kalau cmtu esok tggu kat BIP ye... kul 3.. mintak email akak nak forwd surat ni....

aku: ok kak.. bye2

ni email yg di forward:

*************************************
Assalamualaikum wrt,

Merujuk perkara diatas. Disertakan bersama aturcara majlis program lawatan ke Zull Design Autotronic.
Pelajar diminta berkumpul di tapak kereta BIP esok 8 Januari 2010 pada jam 3.00petang.

Kerjasama dari pihak saudara amatlah dihargai.

Sekian, terima kasih.

Mozarita Mohd Amin

Executive Entrepreneurship
Bureau Of Innovation & Consultancy
Industry Centre, Technovation Park
Universiti Teknologi Malaysia
81310 Skudai Johor
Tel : 07-559 1551
Fax: 07-556 5899

********************************************

hahaha... korang kenal tak ngn gmbar dibawah n banner tu?? itulah dia McGyver Malaysia.... Usahawan yang femes kat malaysia ni.. korang bley klik kat banner @ gmbr tuk ke website nye ekk....


McGyver Malaysia a.k.a Zulkifli bin Hj Haron
Zull Design Autotronic memulakan perniagaan dengan kerja-kerja membekal penghawa dingin dan pendawaian bas serta bimbingan teknikal kepada mekanik-mekanik bas milik syarikat MARA HOLDINGS SDN. BHD.

Aktiviti penciptaan pula telah bermula seawal 1986 dengan ciptaan awalnya sebuah ker
eta yang dipasang dengan sistem automasi dan boleh bergerak sendiri tanpa pemandu.




Produk ZDA mendapat perhatian Kerajaan


Zull Design Autotronic mula dikenali ramai apabila berjaya menghasilkan "LOT 2020" iaitu sebuah rumah pintar berkuasa solar dan mesra alam, sempena Hari Alam Sekitar 1990 dan telah dirasmikan oleh Yang Dipertuan Agong pada masa itu, DYMM Sultan Azlan Shah.












pengalaman da 20thn lebey dalam mencipta sesuatu yg baru n inovasi dalam bidang ni... aku amat kagummm... xsabar nak jumpe dia....


p/s: encik zul tggu saya dtg ekk...

6 Coretan:

Mohd Hazwan said...

kem salam kat beliau ok

udacun said...

HAZWAN17: wokeyyy..hehehe..lagi2

adie said...

nnt tanya dia kete knight rider tu ade lagi tak.

udacun said...

Mr PenyuBiru : baik incik penyuuu

rizputra7 said...

jalan2 elok...

udacun said...

riz: yee..jatuh bgn sndrik kannn

♥ Jejaka dan Jelita ♥

 
;