Tuesday, January 12, 2010

#86 ♥ Betapa aku merindui S ♥

Betapa aku merindui mu.... rindukan mu.. rindu2...aduh sayang merinduuuuu
S... S yang aku nak cakap kat cni adelah skolah aku laaa....
aku rindukan kenangan kat skolah.. skolah menengah aku....
SEKOLAH MENENGAH SAINS PASIR PUTEH
******************************************
tu r..tetibe aku bukak friendster... friendster la yang bnyk mghubungkan aku ngn kawan2 skolah rendah dulu.. gmbr2 bersama kwn2 n sume la.. skrg da ade facebook.. mmg hubung btol2 sume.. tp xramai yg update pic2 lame.. so.. nak tgk pic2 lame sume kene pakat tgk friendster la....
hehehe

pehh.. kenangan2....
Buat pengetahuan sume... skolah aku sume pompuan OK.. so mmg xde la pic laki.. laki ade just cikgu2 n abg2 dewan mkan n pak guard2..... hik3.. saje mengimbas kembali kenangan lama..huhuhu... aku mula masuk skolah ni stat tingkatan 1 lagi.. mmg kenangan btol2 tinggal kenangan...

LAGU SEKOLAH ::: SCIPP (*lupe da tajuk lagu)

Tersergam indah berdiri megah
melahirkan insan cemerlang
berbekalkan sahsiah yg mapan
segalanya akan terlaksana
melahirkan pemimpin masa depan
menjadi tunggak tampuk negara


smspp
berteraskan ilmu amal gemilang
menjadi impian ayah dan bonda
agar menjadi serikandi negara
bakal menggoncang dunia

sekolah menengah sains pasir puteh
kami bangga menjadi wargamu
para pendidik terus membimbing kami
srikandi tunggak smspp



Logo n Pemandangan sekolah aku...



Roll-Call

Ni la kami...tempat kami .. roll call tiap2 pagi kami akan berade kat sini b4 masuk klas la... mmg ketat giler praturan skolah ni..... tp suke... sbb mendisiplin kan kami semua...
(PERATURAN: kene pakai kain dalam, singlet, tudung xley tutup mata, kene bulat2, kene pakai pin@jarum.. WAJIB - xbuat kene denda)


Ecah n AKU
Ni kat taman Jepun..lau xsilap time tingkatan 5 ni.. (Kitorang ler senior FIVERS)


GENG2 10

Ni kawan2 yg slalu bersama.. ade 10 org sumenye.. sorang tukang amik gmbr.. cian kamu syam..hehe

(Dari kiri: Yunie, Dayah AR, Ida, Ecah, AKU, Yana, Lina, Aimi, Syamimi ~amik gmbr)
AKU rindu kat korang sgt2 tau


Budak2 kelas aku 5 Fatimah
cun tak?? kami sume time ni tgh lam EXAM SPM 04... hehee.. ni gmbr2 kat OVERSEA... hehe.. actlly blakang skolah ajee.... siap ade pokok rhu lagi.. wahhh rindunyeeeee...
(nampak aku tak?? ::Ngah berdiri kat tengah2 pakai tdung putih + sweater-tepi kiri budak pakai tdung itam+sweater klabu)

Kami lagi.. kat TAMAN JEPUN... korang nampak aku katne tak???? (Ngah duduk pakai tdung putih + sweater)


5 Fatimah
wif cikgu sahar guru kelas kami.... aku chubby lak time ni..hahahaa....
time ni aku as PUSTAKAWAN+KETUA DORM... bnyk giler jalur2 nak kene pakai.. so, aku xpakai ler jalur tu.. mls...haha



p/s: rindu btol kat kamu sumee kawan2... rindu kat sekolah tuu.. rindu kat cikgu2 skolah... rindu kat sumee... I LOVE U..

3 Coretan:

HEMY said...

aku pun rindu dak2 5 fatimah..ekekeke

udacun said...

HEMY: nape lak kamuuu

soleil m said...

tepi kiri budak pakai tdung itam+sweater klabu

hey! that's me!

♥ Jejaka dan Jelita ♥

 
;