Monday, January 11, 2010

#84 ♥ ANUGERAH JUARA LAGU...... ♥

Ann Ehan ::: Ann Ehan VOKAL TERBAIK- BLACK (aku rindu syg kamu)

PERSEMBAHAN TERBAIK- AIZAT (kau aku)
TEMPAT ke3- FAIZAL TAHIR (bencinta)
TEMPAT ke2-YUNA (dan sebenarnya)

JOHAN- AIZAT (kau pergi)

AKU SUKE GILER.. aizattt..... wow.. caya samaluu


*******************************

Fiffy Syafiqa Hazirah Razali
Fiffy Syafiqa Hazirah Razali
pakwe aku tuhhh!!!
19 minutes ago ·
Ann Ehan
Ann Ehan
hahahhaa....pakwe aku ler..kah3.. duit mnyk tuuuu..haha
19 minutes ago ·
Fiffy Syafiqa Hazirah Razali
Fiffy Syafiqa Hazirah Razali
sejak bler ajl ade no 1, no 2 no 3 ni?? bukan dlu menang kateggori ker??
7 minutes ago ·
Ann Ehan
Ann Ehan
kesian ko fiffy.... hahahha... kan da lame tukar..hahaha.. skrg da xde da kategori.. sume 1 kategori aje... kategori sape best die menang.. cmtu lerrr
4 minutes ago ·
Fiffy Syafiqa Hazirah Razali
Fiffy Syafiqa Hazirah Razali
waaaaaa.... sejak ble ak x tgk juara lagu nih!!!! uwaaaaaa... sejak ak dok asrama skolah dlu wehhhh!!!
3 minutes ago ·
Ann Ehan
Ann Ehan
hahaha..kecian giler ko..hahahhaa
about a minute ago ·
Syaleyana Shukri
Syaleyana Shukri
ehemmmm,,jaga jarak anda..hahaha
about a minute ago ·
Ann Ehan
Ann Ehan
syaleyana: hik3... aizat tu yg sesaje mendekatkan diri... malu i..hahaha
21 seconds ago ·

♥ Jejaka dan Jelita ♥

 
;