Sunday, January 17, 2010

#102 ♥ Sabtu Aku ENjoy ~ ADnan SemPit ♥

Salam.. semalam aku sakit2 kpale sgt2, xsmpat nak membelai Blog aku ini ngn CoretanKu..hehehe... Hari ni .. ngn semangatnya aku Nak bercerita Lagi... wokey bebeh...

Nak dijadikan cerita, mlm sblumnye... tanpa dirancang awal2.. haha.. aku n Dya mula la wat rancangan gile2.. hahaha.. NAK TGK CITE ADNAN SEMPIT nye pasal la ni... Mula2 mlmnye aku Check ler kat cinema about dat Movie.. Kat U-Mall xde lak yg plg dekat ni cite tu... yg ade plg dekatnye kat City Square ler.. (Peh, da dekat 10bulan aku xp CS tau... ish3..) Pastu ape lagi.. kami wat prancangan kuar kul 11am... hahahaha

Kul11.00 am, aku ngn dya pon g Mkn , Gerak ke Meranti tul LUNCH,,, ahaks awal giler lak .. well kene isi perut lu b4 merempit.... rempit nye rempit... akhirnya smpai la kami kat Cs.. Yeahh.. cam jakun giler r bile da smpai CS.. haha. cr park Moto xjumpe.. ntah rate2 aku park.. Renovation nye pasal la ni... Well sume da mmbangun dat y la.. 10bulan beb aku xjejak kaki ke CS..ahaks... wokey2... tgk r pic2 yg kami sempat menSNAP..hahahahaa.. yeahhhhh

Mula2 nak IntroDucekan Diri dulu la...


Kami merempit Berdua.. hehehe.. ni budak Junior aku... org Kelate gak.. hik3.. tu yg best.. sesame sempoi n suke wat kaco...lalalalallaa.. best la jejalan same.. 1st time kami kuar same ni.. mmg best.. thnks ye dya coz teman akak.. hahahhaa.. Lucu bile tringat balik budak ini suke wat pelik....
syhhh... (ni budak dah jatuhkan patung kat kedai mkcik tu, pastu kami jalan laju2 smbil wat muka xbersalah... hahaha. sengaL aje... pastu kat Pizza, dak ni jugak rosakkan tempat yg nak panggil pekerja McD tu.. ntah amende.. yg cam remote itu... ~hahahha lawak gilerr..)


Adnan Sempit
Akhirnye, Berjaya gak aku tgk cite ni.. mmg best giler r.. siyes best.. apnjg cite mmg wat aku gelak aje.. hahahaha.. CUKUP RASE la ni cite.. ade sedih, klakar, gembira, hepi, sume la ade.. hik3.. time sedih aku siap ngs ag, brair mate.. but br je nak feeling da gelak balik.. haha.. cam sengaL aje.. Sam.. u mmg best la blakon.. tabik spring punye...hahahahaha.. Love It... aku bg 9 Bintang dr 10 tuk diz Movie.. 1 bintang tu aku amik..hahahha..wat kenangan... lalalallaa
City Square
Bapak ramai orang.. biase la.. ari Sabtu nye pasal.. sume berPusu2 dtg CS.. de shoping, de tgk wyg, de jalan2..hahahaha.. INI LAH CS... Syurga Orang SIngaPore... kbnykan org singapore la yg dtg cini.. ish3.. Org2 Jb ni xsgt shoping kat cs.. sbb MAHAL beb.. same la ngn aku Pon...hahaha.. dtg tgk Wayang aje.. balik tu singgah kat AngSana Tuk shoppIng..hahahaa

ni kat CS ag, Budak itu Beli Kasut daaa.. hehehe... (Aku xbeli pon.)
Bangunan Tepi CS
Da dekat 10bulan lebey xp.. mmg bnyk giler da brubah.... bgunan kat sblah CS ni da pon dirobohkan.. KOMTAR pon same da nak rboh da.. dgr kate nak wat shopping Komplex baru.. nak yg lebey canggih n besar kot.. nth ler.. metro park pon same gak.. sume renovate.. jakun giler aku biler da smpai CS smlm..hahahahaha



Surau (Angsasana)
After solat Magrib.. kat surau.. ni da kat Angsana da.. hehehe.. kami mmg berjalan aje keje..ish3.. dr kul 11am-9pm... gilak r lame.. lalalalalaa


Aku mula la giler shopping..hahahhaa.. tgk ape yg aku beli.. sume aku beli kat Angsana.. Murah ler cikit berbnding kat City Square..hahahahhaaa


Selendang ngn batu2 (diamond klompok kat blakang)
RM18.00 after Nego dpt ler RM15.00
Lama giler aku cari tudung ni... Alhamdulillah jumpa gak akhirnya... Nak dijadikan citenye... aku mule berkenan kat diz tdung after time kat surau KLCC tu ler.. nmpak sorg gadis tu pakai tdung yg bnyk diamond ni.. teruja giler nak beli.. cr nye cr xjumpe2.. ade r dkt 4 bulan lebey wooo mengidam nak tdung ni... smlm kat area yg atas skali angsana , tnya2 dr 1kedai ke 1 kedai.. seb bek la ade gak.. but mmg limited la.. nak yg kaler itam xde lak..huhuhu.. meroon pon cntik gak kan... ok la..layan ajee.. cntik.. Love it.. xsbr nak pakai.. hehehehee


SandaL/sElipaR /Pape aje RM19.00
Ni selipar yg baru aku beli, panggil sandal pon bley jugeee.. ha.. slipar ni pon ade sejarah gak.... Ok2 aku cite.. time tu mase p KL.. lam LRT ke KOMUTER aku da lupe... aku nmpak la sorang gadis ni (gadis len ok bukan yg bertdg td) pakai sandal cm ni la.. peh.. mmg 1st yg aku terdetik, cntiknya sndal ni.. alamak aku da jatuh hati pada sndal ni... peh..lame wooo.. dekat 4 bulan juge aku mencari2 sandal ni.... hahahaha.. akhirnya aku jumpe gak smlm.. kat angsana, area level 3 kot kat sane.. kedainye agak tersorok gak r.. masuk je kedai kasut tu aku terpndang dat sndal.. ape ag trus aje smbr sandal ni..yg btol2 sama saiz ngn kaki aku xde lak color coklat ni.. ade yg itam aje.. tp aku amik je sbb da berkenan kat color coklat nye pasal..hehehe... sonok after dpt sandal ni.. Mengidam 4 bulan woo... akhirnya dapat jugeeee


Baju Lelong Abis Stok (RM5 Sehelai)
Haha.. saje masuk kedai yg ngah melelong baju.. gilak murah2.. aku smbar aje 2 helai.. so.. RM10 lerr.. rm5 1 helai..lalalalaalla.. bley pakai wat tdo mlm..hik3

Ok2, shopping sudaaa.. so makan TIME...ahaks
Aku ngah Lapar..muke xley blah.. ngah tggu pizza smpai

Yeahh..pizza da smpai... akhirnyaaaaa (kami suke yg same..Super Supreme.)

Hahahaha... Aku 3, Ko 3 ekk.... yeahhh





SEDAPNYEEE.... Yeahhhh.. cume 1 aje.. smlm Chicken Soup...huhu.. aku slalu xbertuah utk mushroom sOup....huhuhu..tp best makan Pizza... hehehehe.. yummy



*****Puas ati aku Post Entry ini..ahaks*****

9 Coretan:

Ibu Ammar said...

uwaaa, besh nyer tengok wayang, shopping n makan pizza..


lama dah tak g CS.

zack zukhairi said...

sandal tu ada style la!
hehe.

p/s: aku pon suka pizza super supreme!

udacun said...

nursarah: mmg best pon..ahaks.. love it

zack : dat y aku suke sandal tu.. sbb ade style..hehehehe...
wah.. nnt ley mkn piza sesame ekk..:P

Farah Husin said...

han, nmpaknye kte buat bnd yg lebih kurang sme smlm. wyg n pizza. cume wygnye je cte len.

udacun said...

nik: ha3..wyg aje len ek.. xpe2.. nnt kite lk at sesame ek.. tp kite ade shopping ag..he3

pRinCesS eiNo said...

wahhhhh(^_^)

aq da la tgh ngidam nk makan pizza...ko lak p tunjuk kat aq ko makan pizza cam2....wuuaaa.....(T_T)

udacun said...

pRinCesS eiNo: ha3..suke giler aku

dyia syaleyana said...

hahaha...
patung oh patung...
kesian ko kan..
xpasal2 jatuh gedebokkk...

udacun said...

dya: hahahaha..kamu la yg mganiaya patung tu..hahahaha..cian patung tu..kui3

♥ Jejaka dan Jelita ♥

 
;