Friday, January 1, 2010

#60 ♥ Pemenang contest da kuar daaa ♥

Salam sume.......

NAIB JUARA : UDACUN a.k.a EHAN

Kak ayu da kuarkan pemenang bg Contest "Pakai shawls smbil buat Muke cUmeL/SengaL"...
sila Klik kat sini kalau nak tgk yg reaL... hehehe...
siLa2.... http://shawlsayucinta.blogspot.com/2010/01/jom-kite-tengok-pemenang-contest-pakai.html

xpe la... ngn rajinnyee aku nak gtau gak sape pemenang nyeee..... hehehee
sila tgK yeaaaa.... Teng Teng Tenggg.... yeahhh


1.NISSA-ELHUMAIRA
2.EHAN
3.ANNURAIN
4.WANI NAJIBAH
5.HANYS
6.CIK EPAL

Congrate pada sume yeaaa....
xkesah la menang sah @ tak sah @ berkat @ xberkat.. yang penting kite hepi.... hehehehe....
ala korang tgk la menteri2 n sume la politik.. mane ade cara berkat nak dpt????? sume kene pandai bawak diri n pndai mengempen n sume la...... kalau nak hidup....perlu pandai... lau sume sekadar duduk diam aje smbil tunggu org VOTE..hahahaa alamknye gigit jari ajelaaaa......
PM kite sndrik pon mengempen tuk dapatkan undi.. ini kan pula kite... hik3....
BtoL tak???? sape stuju ngn aku??????
kalau ade software pon..bukan kah itu satu USAHA??? VOTE jugak kann??? Len la kalu KORANG HACK systeM VOTE itu... tu baru namanya KEJAM gilerrrrr........ smpaikan nak hack semata2 tuk undian... hahahhahaaa.....


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
n satu lagi Ucapan PADA sume....
Uda nak ucapkan... tq banyak2 pada yang mengundi uda... siyes.. mmg penat la mengempen selama 4hari 4 mlm berturut2... peh fb, ym, skype, mmg penat... hehehe.....
Macih kawan2 aku dr sekolah smpai ler kat Uni... smpai ler kat gengblongger smpai ler kawan2 serata alam..hehehee.....
Merata kawan.. yg kawan kat INDIA..... die VOTE aku 4kali (*pakai 4 browser..haha)peh mmg btol2 smgat kawan2 aku sume..ada akak dr Gurun SAHARA, Indon, n sume la... jepon PON ADEE thnks yaaa.... ada gak kawan aku ni.. lame giler xcontact hahaha... die duk kat LAB.. LAB COMP.. abis sume komp kat lab die g undi aku.. haha..wa caya sama lu.... tgk2.. sejarah2 nak dptkan undian... peh mmg rumit n susah r.... ade yg kene pakse2 lagi.... aku yg pakse... hik3..n ada jugak yang gunakan trick... tp bukan HACK okeyy
... pape pon TQ SO MUCH

tapikan.. aku amat kecewa ngn kwn aku sorg ni ... dulu bukan men baek gile ngn aku.. skrg??? bile da ade kwn baru n kete ... pndg aku pon x.....
smpaikan aku suh die VOTE aku.. korang tau pe yang die ckp????

dia : "VOTE amende ni weh??? Malas ahhh aku"
dia : sign out

aku: terkedu... smpai cmtu skali beb.... mmg sah die da xnak kawan ngn aku.. pelik aku ngn manusia ini..... p Mampos la kau.... hahahahaha.... ingat ko sorg je kawan aku??? aku ramai kawan ag la..... Benci2... aku benci Perasaan ini....

******aku terkedu giler2 tau... pelik.. weird.. n mcm2 rase... kalau aku la kat tempat die.. kalau benci sgt la kan.... just kata ok cukup r.. walaupon ko xnak VOTE..aku xkesah... aku cume promote undi aje... bukan pakse pon.... lau xnak xpe... lau xnak bls just senyap aje.. bukan susah pon... xpasal2 hati n kepala Otak aku pikir mcm2.......
dah la.... melalut aje aku ni..... ni kalo die bace.. bace aje la... kalu die terase..aku mintak maap... kalu die rase sbnrnye die bukan cmtu n xterniat pape... harap gtau la aku cepat2 sblum aku pkir mcm2 ag.... aku syg kwn2 aku.. aku xmo la gadoh2 cmni.. xbest tau... mmg xbest.. siyes amat xbest...huhuhu......
Korang kawan2 aku..huhu.. ok la....

EPI NEW YEAR sume... daaaa

4 Coretan:

zack zukhairi said...

kawan u period kot masa tu? Tak pon dia baru pas break ngn balak dia... think positive k ? :)

udacun said...

zack : tiap2 hari die period ke zack??? org sakit pon xde period tiap2 hari.. menci2... mls nak thnk +ve..hahahahahaa...
tq zack undi uda eaa

rizputra7 said...

tahniah..boleh belanja makan sedap2

udacun said...

Riz: jom2... dtg jb..hehe

♥ Jejaka dan Jelita ♥

 
;