Friday, January 1, 2010

#58 ♥ Kenangan Akhir Tahun 2009~peperangan yang xdisangka ♥

STEP BY STEP..... Pergaduhan BERlaku ~korang pndai bace shoutboxkan?? bace dr yg mula2 nye pic n tp bermula dr bawah yeaa.. wokeyy.. start..hehehe









































Salam.... salam semua.... Akhirnya berakhir sudah tahun 2009... da selamat tiba tahun 2010... Hepi new Year aku ucapkan kepada kawan2 rapatku... family aku.. kaum kerabatku.. kawan2 blogger ku... classmate, housemate,rumet, n sume mate2 la.. n sume warga dunia.. hehehehe....

buat yang xtau lagi.. tepat jam 12am 31Dis2009..berakhir la juga untuk undian bagi contest yg aku sertai http://shawlsayucinta.blogspot.com . aku suke promote blog kak ayu ni.. sbb blog ni nice n aku suke tgk shawls2 nye.... mmg cantik la.. suke2.... korang2 dtg la lau nak beli shawls2 yg cntik n menarik....

yang nak diceritakan ialah.. PENGAKHIRAN..PEngHUJUNG TAHUN 2009.. n PengaKHIRAN pengGUJUNG utk PENGUNDIAN... TERJADILAH..satu PERGADUHAN... PERGADUHAN ALAM MAYA... SAksikan sndiri yeaaaa.....


NASIHAT/PESANAN AKU : Kepada blogger2 yang nak buat contest after diz... buat la seberape banyak yg boley.. tp please jgn la BUAT suh org undi mcm ni lagi... JGN LA... tolong la... xmo ade pergaduhan antara BLOGGER.... Pada pendapat uda la kan... pergaduhan yang kat atas tu terjadi sbb.. wujudnya HASAD DENGKI+JELES+XPUAS HATI+XTENTERAM JIWA RAGA..

1. seperti cik nana=yang mana urlnye tidak diletakkan.. malu agaknye... mung die slh sorang peserta yg xdpt undian bnyk, atau mungkin dia adalah orang yang xsempat nak join contest ni tgk2 tarikh da close... @ mungkin dia rase diri dia lagi cun+cantik+sengaL dr model2 yang terpilih ini??? siapa tahu kan hati manusia... mungkin dia rase "Eleh mcm ni pon ley masuk ke???"~ well kite sume ni sebaik2 manusia... ciptaan Tuhan... suma cantik.. cantik tu abstrak ok...

2. silent reader : yg ni xtau la sape.. tp kan die punye ayat peh mmg power giler la.. boleh plak die kutuk2 org yg masuk contest ni.. cakap xcantik la ape la... abis??? lau sume org cantik aje yg join n menang contest..kasihan la org xcantik.... ape la ..

yg len2 tu biarlah rahsie..hehehe..pape aje..... Bak kata "kawan" rapat aku.... die pon agak kecewa la ngn sume ni kan... die bg support moral kat aku.. hehe...last2 support xjd support gak sbb berlakunya kes gaduh cmni....
dia kata "kalau la uda ni awek aku, aku xkan kasi uda masuk contest ni"..... sbb cmni la... da gaduh2 smpai.. cm budak2..huhuhu.... smpaikn "dia" kata.... masuk contest sbb nak menang tudung ke?? kalau nak sgt die snggup beli.. xpayah nak masuk2 smpai bergaduh2 ni... wat penat aje....dia kata ngn ikhlas hatinya...smpaikan terkeluar ayat ni ==> "xsesuai tuk dijadikan isteri".. sbb mcm budak2 gaduh bende cmni (*ayat die aku ubah sikit sbgai penyedap rasa).... mmg aku akui.... aku agak tersentap la ngn ayat die... trus mood aku ilang.. sedey, kaco bilau pon ade, mcm2.. arghhh..aku xsuke PERASAAN INI...c
sume org masuk contest sbb nak menang... lau menang femes,, ley dpt kawan2 baru.. org kenal kite... tp sbb contest ni lain jdnya.... da jd gaduh2 di alam maya daa.... ciannn.... rasenye da slesai isu gaduh ni after tutupnye n tamatnye undian jam 12am td.... xtau nak ckp la......
pe pendapat korang ngn sume ni?? ade ikhtibar tak??


p/s: aku seorang perempuan..sekeras mana pon hati perempuan....akhirnya lembut juga..rapuh.... (amende aku mrepek ni?)

11 Coretan:

GT said...

LOL
Jht gilak
Its ok Uda owg da byk kali ken da..
Band jela Ip address dorg

Unknown said...

haisho..orang bermasalah ni...tak yah di layan la..~

udacun said...

MiSyA GaDiS TeRbiLanG: hahahaha.. mmg nak kene tu budak..kui3.. uda xkesah pon..sumetime nak gelak pon adee..

adrina sidek:ye btol2..jgn dilayannn

ayien said...

uda..haha..tgk dr ayat bdk tu kan..cam jelas pon ada..bajet dia bagus r tuh..haha..xyah lyn lah..annggap dia gila je..
kalo tanye doctor psycologi pon dia msti akn ckp org tu ada pyakit hati..
xbleh tgk org senang..ain taw uda xbwt,so xpyhla pk2..yg penting kita enjoy!!!hehe..

udacun said...

ayien: hahahaha.. yeahh..kite enjOy... kah3.. uda xkesah..uda nak gelak aje..ngee3x

rizputra7 said...

erk.....

udacun said...

riz: urmmm

Anonymous said...

akak uda~hihi,,,

sy setuju ngn pe akak ckp~
tahniah yerp dpt 2nd place,,

hihihi,,sy kuat ngempen ari pertama n kedua jew..abih kwn2 cam xpercaya tibe2 sy yg dulunye lembut n sopan di mata dowg ni jadi sengal dgn drastik~ahahhaa..dowg je xtau sebenarnye sy ni sengal dalaman~hik22~cm xmo tunjuk jew..ngee~;p

wat pengetahuan akak uda~ ms undian sy top sekali tu,,sy telah dikianati oleh cik nana ni jugak~ade bace ke..huhu..n her gmail is "aann@gmail.com"..sy dah siasat~huhu,,,smpai nye ati wat gtu..ingatkan lps mitak maaf da ok,,pi muncul ag kutuk no 30,11 n 3..huhuu...+__+..

secekal2 ati nipun,,ase gok tsentuh~huhu..sapa gune2 nm sya plop kat cbox kak ayu~xpelaa...

yg penting skg~kite da menang~~huraayyy..hiihi..xsaba nk trima adiah dr kak ayu,,ngee;p

udacun said...

najibah: hehehe..nana tu jeles muke die xde..hehe...mmg org bsuk ati cmtu lerr....
hik3..xpe2 kite enjoyy...

Congrate u 2

zack zukhairi said...

perempuan...perempuan...sigh*

udacun said...

zack: hahaha..nape ngn pompuan ha??

♥ Jejaka dan Jelita ♥

 
;