Monday, January 4, 2010

#66 ♥ Kebahagian Milikku........ InsyaAllah ♥


Suka duka, keinginan dan kebahagiaan yang aku dambakan.....

sila rakan2 ku TERJAH...hehehe
kebahagiaan ku bermula di sini....
Disini lah Tempat ku bermula...



Diari hidupku 2010
Permulaan 2010
Permulaan azam baru 2010.. Januari penentu segalanya..


Zaman kanak-kanak..
Bermula dari kisah kanak-kanak yg cumeL..aku da dia... bersama men2 kejar2.. (*imbas kembali)

Sekolah sama-sama
CInta mula berputik... menabur benih2 cinta (*org suh blaja sebok nak bercinte..hehe)


kami sudah Besar
Bila dah dewasa.. cukup dewasa..da keje tetap.. aku hbs blaja... da sedia utk pikul tanggungjawab bersama


.. Mak kami nak Kawin..
dia: Saya trima nikahnya NORIHAN BT HAMZAH dengan maskawinnya______________
aku: menitiskan air mata (*terharu sgt2)~(*angan2)

Di Alam perkahwinan
Bermanja2.. berkasih sayang...
dia: saya sayang awak
aku: saya sayang awak jugeeeee...

Dugaan yang melanda
Bergaduh.... menangis
(*asam garam dalam perkahwinan... tapi kami tetap saling sayang menyayangi)

Bergurau senda
Kadang2 over, kekadang gurau manje.. gaduh ler jawabnye


Awak sgt sygkan saya
Kadang2 saya sakit.. awak snggup temani saya.. saya amat bertuah sbb ade awak disisi saya.. terima kasih sayangku... (*saya nak slalu sakit lerr)


Berbulan madu
Bulan madu yang dijangka... amat seronok.. walaupon saya elrgic sejuk tp sy ada awak disisi... awak memang memahami

Alam Berbulan madu
saya bahagia sbb saya ada awak...


Ungkapan buatmu
Kita memang serasi... amat bahagia...
aku: awak, saya sayangkan awak.. saya xnak awak pergi dari sisi saya
dia: saya lagi sayangkan awak.... kita mmg ditakdirkan bersama


Hadiah Buatmu
Hadiah yang tidak ternilai di atas keikhlasanmu... aku hadiahkan sepasang putera dan puteri yang comeL.. sebagai penyeri hidup kita....
aku: kita jaga sama2 tau....
dia: baik sayang...


Permata hati kami

Putera puteriku membesar dgn sihat.... kami amat sayangkan mereka...


Aku & Dia


Kita akan tetap bersama ...hingga akhir hayat kita........
saya sayang awak sgt2............


p/s : impian n angan2 ku...

8 Coretan:

morriss said...

wish u luck (~,<)

~ yus ~ said...

hikhikhik.. cute jer.. eheheh :)

zack zukhairi said...

hahahah! cute! yet so sweet :) thumbs up.

adrina sidek said...

alo lo lo...shuwet sungguh hehehe =)

MiSyA GaDiS TeRbiLanG said...

Alolololoooo cumiL

udacun said...

morriss : thnks yaa...hehehe

yus:hik3 suker2

zack zukhairi: sweet..suke2 kene puji

adrina sidek:hik2.. sweet....

MiSyA GaDiS TeRbiLanG: cumiL... muakss

Nabiel said...

ngeeee~
cumil nye pic bdk2 nie!!hehehe

udacun said...

Nabiel : mesti r...cumeL gtuu.. lupe lak kat mane uda copy..hehe

♥ Jejaka dan Jelita ♥

 
;