Saturday, December 5, 2009

#12 ♥ Kaki Novel ♥


Baru abis bace on9 Bab1-Bab15...
mane novel ni nak bace..huhu..cepat la Shahirah Rodzo'an balik.. i nak pinjam dat novel.... lam tenet ni xhbs..huhu..
Kempunan nak bace ni.... best lak novel ni.... Sape nak bace gak klik pada tajuk novel tu ekk.. aku da link kan da... :P
tapi just bab1-15 ajer.. yg seterusnyer korang cari kat kedai lerrr.......

5 Coretan:

udacun said...

Aku baru menghabiskan bace on9 smpai bab 27...
jumpe blog penulisnyer td..tp still xending ag..nampaknyer kene cr novel gak.. adoiii...
ni link blog nyerr
http://starluvu.blogspot.com

ocha said...

hehehe..ehan..aku ada novel tu..dn novel bila ym berbicara tu..hehe..best r dua2 novel tu..
nk pnjam dtg kuantan..=D

udacun said...

ocha : pehh.. kamu memang kejam.. huhu.. xkan aku nak poi kuantan semata2 nak pinjam novel... wawawaaaa. kamu nii..huhu..sedey2

ocha said...

haha..well2..aku sblm ni keje kedai buku..tu yg ada novel bru,staf terjah dlu..hehe..lgpn dpt staf purchase tu yg borong novel xingatnye..=D

udacun said...

ocha: hamboii.. ini xadil..huhu... aku duk tercari2 novel AKU, DIA dan COKLAT...huhu.. xjumpe2.. aritu jumpe tp xdpt beli.. ble cari balik da xde..wawawaaa.cedey2

♥ Jejaka dan Jelita ♥

 
;