Wednesday, December 2, 2009

#2 ♥27 Nov 2009 ♥ .:Selamat Hari Raya Aidiladha:.

Selamat Hari Raya Aidiladha Buat semua

Hari raya, hari yang kami tunggu2 satu family.. ye la.. bila time raya baru la kami dpt berkumpul sama2..beramai2 meraikan hari raya.. all my family sume bali.. bestnyer hari raya....
raya memang best... tmbah lak if raya haji.. bile ada wat korban (Korban lembu Ayah) sume dapat berkumpul sama-sama....
seronok... semua adik-bradik seramai 11 orang ada.. anak2 sdara yg seramai 26 orang pon ada..mak ayah..nenek...
♥Love u all

My Lovely Sis ~KAK LONG~Zaini Bt Hamzah
Terasa hari raya xcukup lengkap... coz my lovely sis.. ♥Kak Long xde bersama2 kami sekeluarga coz p menunaikan HAJI.... semoga kak long cepat balik ye.. selamat sentiasa... raya ke-2 aritu kak long Tepon dr sana.. windu lak dgr suara kak long..miss u so much.... Diz pic wif her time anta kak Long kat LeMbaGa TAbung Haji, Kelana JAya.... Miss u So Much...
Sorry ♥Kak Long adikmu yg comeL ini xdapat pulang menyambut kepulanganmu pada 11 Nov 2009 nnt..huhu..amat sedey rasa... Cuti xde.. Tambang xde yg nak sponser lak..kite jumpe dilain waktu ye... huhu..cedeyy2

♥Tumbang lah sudah SekoR Lembu~Ni Incik Lembu~ milik ayah ku..hehe.. da tumbang pada 10 Zulhijjah 1430 H,27 Nov 2009 M ( 9.30am) Lembu ni terpilih di kalangan lembu2 lain... Amin.... Di sebalik Korban Lembu ni.. menjadi tanda tnyaku.. Kenapa kalau nak Korban perlu Lembu Jantan??? Lembu betina xleh ke??? sape nak tolong jawab??? huhuhu..aku xdpt jawapan lagi.. tnya mak pon , my mum xnak jawab lak... ish3

Penonton2 pada hari pEnyembelihan Incik Lembu ♥ hehe ...
Aku pon tuRut Join same lam acara ni..hehehe... Tolong Snap pIc lembu..

MySpace

Norihan Hamzah
Kat Umah Nenek ..kat Melor... Time org duk sibuk2 Melapah Daging Lembu.. My mum suh aku p amik nenek..cian my nenek sorg2 kat umah die..hehehe... aku ngn beraninyerr... drive myVi.... n poi amik my nenek... seb bek nenek aku ade kat umah.. hik3... sempat ag berpoSing2 kat umah nenek.. suka suasana Kg kat Umah nenekku.. cam betol2 kg da..... Kakak aku cakap... *cam g wat PROGRAM BAKTI SISWA lak..hahaha.. mulut jahat akak aku... kui3

Umah Nenek


Kakak n Nenekku

Sape Kat Sebelah aku ni???

hehe..... post raya da hbs da...

__̴ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲̲͡͡|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ ̡͌l̡̡̡̡.__


x

0 Coretan:

♥ Jejaka dan Jelita ♥

 
;