Tuesday, December 8, 2009

#17 ♥ Novel yang tengah di LayaN ♥


YANG SEBENARNYA

nGah layan NoveL ni bermula jam 7.00malam sehingga 1.40 pagi.... hehehe..... tp xending lagi ler.. adoii.. aku terpkse memberhentikan pembacaanku ini sbb esok kene keje.... huhuhu...
skrg da bace smpai bab 50... pehh.... bnyk gak ek aku bace.. hehehe..... tgl ag 15bab lagi...

esok hbs keje aku nak balut cukup2 hehehehe.....
daaa..... nak tdo duluu..... ngorat2 jap.....

3 Coretan:

ocha said...

oit~~cik udacun..best ke novel tu..sblm ni ada usha2 kt kdai..tp cm was2 je nk beli..hehe

udacun said...

ocha: hehehe... urmmm.. bg aku boley la jgk... layan ajerr.. but xla smpai ade kisah2 tragis... part2 nangs2 blom ag.. cume geram2 cam nak tumbuk lumat2 si HERO tu memang ade.... arghhh.. bonci kat hero die... huhuhuhu.... geram ajer.. cam nak sunatkan DIA tuk kali ke-2..hahaha

udacun said...

aku da berjaya hbs kan novel ni....
layan la.... bile nak dekat2 abis tuu.. mcm2 konflik lak.. smpai menitis gak airmata aku... pehh... sbb bce ngn pnuh prasaan..hehehe.....

aku benci HERO die... cm nak cincang2 ajerr.. huhu... tp bile da nak ending.. cam sweet lak... tp xnak ler aku jd cmtu.. sian aku nnt

♥ Jejaka dan Jelita ♥

 
;