Monday, December 7, 2009

#16 ♥ SEdapnYerr ♥



Ketupat Sotong

Ni feveret ku... kakak ku kejam.. saje nak eksyen ngn aku... huhu.... dia msj aku.. die kate Kak Ta (my elder sister) bawak Ketupat Sotong.. adoii.. sedapnyerr... da lama xmakan..huhu..
before dtg jb aritu.. aku de jugak menyuarakan kat my mum nak makan ketupat sotong.. tapi my mum xlayan..huhu .. amatlah sedih hati ini.. seb bek xmati kempunan aku... aku suarakan jugak kat my sister yg lagi sorang... die kate bolehh. tapi kene bawak mai bahan2 nak buat lerr.. tapi aku xberkesempatan nak cr bahan2 tu... sebok punyer pasal.. lagi ler bertmbah sedey.. huhuhu....
Mane nak cr ketupat Sotong ni kat JB??? ade sesape tau tak kat mane ade jual?? kat mane?? huhu... tolong lerr... aku kempunan sgt2 ni... nak makan wawawaaaa.... sape ade dapur?? pinjam boleh?? aku nak masak sndrik ler lau cmtu..huhu.... HELP me... wawawaaa...

0 Coretan:

♥ Jejaka dan Jelita ♥

 
;