Thursday, December 3, 2009

#3 ~29 Nov 2009~

Setahun sudah berlalu


Nak wish congrate kat mmber aku time matrx ni... Congrate atas pertunangan beliau ngn tunang beliau... azilah... congrate ye... mula2 aku tgk post die kat fb..baru ku tau yg die bertunang on dat day.. 29 Nov 2009...

Lepas tu.. Otak ku berpikir..berputar2 memikirkan.. kenape aku rase tarikh tu amat familiar sgt2... ade sumething terjadi ke pada tarikh tuu??? sudah puas aku berfikir.. baru kutau.. rupa-rupanya... tu tarikh keramat aku... setahun sudah berlalu.... yang akan ku ingat smpai biler... huhuhu...

Tarikh Keramat : 29 Nov 2009 Tempat : Selekoh Maut.. Taman Universiti, Skudai Area : Selekoh Tajam... dEkat umah Flat murah

Tangan aku da mcm bELon da
Luka yang amat dalam

Penyelamat kepala kuNasib bek kepala ku ok.. Time g jumpe Doc.. Doc tu ketuk2 kpale aku takut ade effect ke pape.. seb bek ler ade topi kledar ni....
Sekarang.. sume da ok..cume tinggal kenangan.. parut2 tetap ade...
akan ku usahakan utk menghapuskan parut2 itu.. hehehe...

p/s : Kepada semua... hati2 dijalan Raya.... Pakai TOpi Keledar... Ingatlah Orang Tersayang!!!

0 Coretan:

♥ Jejaka dan Jelita ♥

 
;