Thursday, December 3, 2009

#5 __̴ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲̲͡͡|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ ̡͌l̡̡̡̡.___

Sepetang~ menikmati keindahan Kg...... ♥


Rumahku.. Home sweet Home~

Terasa nak post pic2 menarik yg aku snap... hehehe....
Pic ni sume aku snap.. time aku n kakak ko ngah bosan menanti malam.. so.. kami ngn suke ati jalan2 ler depan umah smbil ditemani si'comeL' hehehe

Si ComeL
Comel nyer die.. asyik ikut je kemane aku pegi..hehe tu yg bawak die jejalan depan umah..

Si Chubby
Tgk tu... geram aku tgk kucing ni... hope aku balik nnt 'die' ade lagi ler.. geramm..comei+manje jerr

Si ItikSambil2 duk jalan2 depan rumah... tetibe nampak 2 ekor itik.. Itik Pulang petang.. hehe.. ni itik my mum... ish2... pagi2 kuar mrayau..bile da petang pandai plak balik umah... terkedik2 ajer jalan.. hehe... memang comei je tgk itik jalan... terkedek2... terkedik2... hahaha

Si ComeL+Itik Bila da smpai je.. ntah ape ler itik ngn kucing ni bincangkan.. dorang cam wat perbincangan tergemaq ajer... aku tgk je menatang2 ni berbincang.. ntah2 itik tu nak kasi tau kucing pgalaman dorang p jejalan kat kg kot..hahahaha.. hanya ilusi aku saja.. tp serius cam wat perbincangan ajerr.. aku sekadar memerhati dr jauhh...

Si ComeL+Itik ♥Bila da hbs berbincang.. dorang sume wat haluan masing2... satu ke kiri.. dua ke kanan.. hehehe

Si Kucing2
Si comeL tu p lawat family die plak.. hehehe..tu sume mak n adik bradik die... comeL ajer tgk.... hehehe

Si ComeL nek beskal Bila da penat berjalan2.. kami nek beskal plak... tp comeL ni amat takut naek beskal.. hahaha.. kecian..meraung2 atas beskal.. ape ley wat... duduk je la ctu..hehehe....
Best tol rase.. enjoy duk kat umah.....
Sepetang bersama kucing ni ... enjoy rase.. release tnsion..hehe...

p/s: kite kena gak sayang binatang2 ni.... dorang pon perlukan kasih sayang mcm kita.. hehe.... sayang kamu sume

__̴ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲̲͡͡|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ ̡͌l̡̡̡̡.___


0 Coretan:

♥ Jejaka dan Jelita ♥

 
;