Sunday, December 6, 2009

#15 ♥ PERJANJIAN ♥



♥ PERJANJIAN : 12.01am / 07 Dec 2009 ♥


Hahaha.. 'kami' mula buat giler da ni.... Buat perjanjian ntah ape-ape...
tadi 'die' tanya.. da makan nasi blum??? pastu aku jawab.. blum... on diet xnak makan nasi...
(buat pgetahuan sume - cara aku diet = xmakan nasi ).. aku cakap yg xnak makan nasi smpai smggu lehh??? pastu die ngah penuh smgatnye mencabar ku xmakan nasi smpai awal bulan Januari ni... adoii... dapat ke aku ikuti??? hehe.. oleh tu.. 'dia' dengan gaya macho, aku ngn gaya ayuu.. xnak mgaku kalah ler punyer pasal buat deal.. hehe.. kami wat perjanjian ntah pape ni.... perjanjian ni mula berfungsi *stat ler pukul 12.01am (07 Dis 2009)... hehe.. aku yg mintak coz aku nak baham nasik dulu arini.... hehehe...

badanku da naek..huhu... xnak gemoK... saya takut gemOkk.. wawawaaa.. oleh itu 'dia' saje je mencabar diri ini..huhuhu..


antara cabaran yang ku sahut @ Perjanjian kami :

1. Xboleh makan nasi selama sebulan (end of diz @ awal bln Jan) , makan mknn len boleh.. nasi aje xboleh..ngeeh3x
2. Tetapi... boleh makan nasi kalau ada orang yg belanje aku.. hik3 (*sbb nak jaga hati n prasaan org yang belanje )~ tentu die bengang sbb bos n wife bos slalu blanje lunch.. hahaha...
3. Syarat yg agak susah.... tp lau aku ikut mmg mnjadi lerr.... die nak berat aku trun ke 55kg kebawah... adoii... parah2..huhuhu.... last2 lepas tawar menawar dapat rate 59kg n kebawah.... insyaAllah... huhuhu.. raya punyer pasal ler.. abes sume aku baham... adoii.... beratku da naekk.. hope dpt trunkan... nak suh jd 50kg.. hahahha.. sokong aku yeeekkk...

### yang aku suke... sbb cabaran n perjanjian ni dapat upah... lau aku berjaya wat.. aku leh mintak ape yg aku suke.. yahuuuu.... JAnji yekkkk..... hik3... lau aku xley wat.. memang mampos ler aku pasni..hehehe.. chaiyok!!!.. ehan boLey... hik3..

5 Coretan:

cik ros said...

uiks...siap wat perjnjian ek..
aku pn nk kuruskn bdn gak ni..tp xde pemberi semangat...huhu..lg 1 aku xleps nasi..cmne tu..huhu

Pn Hafizah said...

hahaha.. bgs2. gd luck :p

udacun said...

ocha : hahaha.. mesti r wat perjanjian... pehh.. lau harapkan xde perjanjian n upah.. memang susah aku nak manage ler.. so... seb bek ade pemberi n pembakar smgat.. nak kene cari pembakar lemak plak.. hik3.... usaha xmakan nasi yee....

harukhici: thnks ye.. akan kucube sedaya upayakuuu~

Farah Husin said...

tak lame lagi boleh masuk Pencarian Next Top Model.

udacun said...

Nik : Yesss... boley2... hehehe..
anda n kawan2 anda undi lah saya yee.. hehe... saya sukerr.. lalalalallaa.......

yakin BOleh.. Malaysia bOleh... Next Top ModeL.. kui3

♥ Jejaka dan Jelita ♥

 
;