Thursday, December 17, 2009

#27 ♥ 01 Muharram 1431Hijrah ♥

Aku dapat msj dr Hamba Allah...
Tuttt..Tutt.... (u have 1 msg)

Salam Awal Muharram 1431H... InsyaAllah petang ini akan diadakan Sambutan Maal Hijrah di Surau K01...(Kolej Tun Razak)...
Program akan bermula pada jam 6.30petang.

Berikutan adalah program yang akan dijalankan:
1. Doa akhir tahun 1430H
2. Solat Magrib
3. Doa Awal Tahun 1431H
4. Bacaan Yassin
5. Solat Hajat
6. Jamuan ringan...

Ayuh, ramaikan majlis.. ajak kawan2 sekali yeee....

ni aku nak ajak para pembaca blog ler ni.... sila la mengimarahkan surau/masjid n sewaktu dgnnya ye...
Aku harap aku dpt p kat surau KTR ni..insyaAllah
harap sgt2.... n if aku xberdaya.. insyaAllah akan ku kerjakan dibilik ku sndrik...
insyaAllah....

p/s: Jom kawan2... :D

0 Coretan:

♥ Jejaka dan Jelita ♥

 
;