Sunday, December 6, 2009

#13 ♥ Kaki Jalan ♥

Hari Ahad yang Bosan

hari ahad yang aku rasa bosan.. huhu... xtau nak watpe.. keje belambak ag xsiap ni .. adoii.....
Bangun pagi pkul 10am.. opss... tercakap ler plak.. hehehe... actlly sbb tido lmbt smlm.. after subuh baru tido... kul 6lebey aku tdo.. n sbb lena sgt tu yg terjaga kul 10am.. hahaha.. buruk benor prangai.. seb bek ler bukan duk kat umah.. lau duk kat umah.. memang nak kene bebel ngn my mum..hik3... Life student yg duk hostel cmni lerr.... (*aku bukan studnts da..).....
Seperti biasa.. aku bangun , baru rumet aku bgn.. tp die lebey dulu berciap2 tuk kuar.. maklum ler.. buah ati ade dekat,,kene ler die menjalankan tugas sbg sorg kekasih yg sporting..hahaha.. poi isi perut ler tuu... Aku mula ciap2kan diri.. pastu ngadap laptop.. n ape lagi perkara pertama FACEBOOK, EMAIL, YM, BLOG.. adoi.. rutin seharian aku ler tuu....

Kepalaku mula berpkir2 nak poi mane.. urmm.. kputusan yg aku dpt.. aku p Jusco Taman U.. sesorang lerr.. rempit ngn moto kesayangan ku... huhu.. merayap lagi aku sendiriann..


Motorku
Ni ler motor yg aku bawa kemana2.. harta aku yg pertama..hehehe


NOVEL SIAPA DIHATIKU
Seperti biasa.. MPH tempat aku mncari novel... novel AKU,DIA dan COKLAT..memang gagal dikesan..huhuhu.sedey2... BIARLAH YM BERBICARA pon aku xjumpe jgk.. so.. aku amik kputusan tuk beli novel ni.. xsentuh pon lagi.. nnt la.. nak kene siapkan keje len dulu.. :P
Harga : RM 18.00


KFC
Aku xtau nak makan ape 4 lunch.. mula2 da p McD.. tapi amat la ramai orang bratur.. so aku amik kputusan p KFC wlpon aku xbrape minat KFC..huhu..akhirnya aku amik JOM JIMAT SET A.. ye la.. lau amik snack plate maunyer xhbs nnt.. smpai ke mlm ler ayam tu nnt..huhu..
makan2...
Harga : RM 6.20


Norihan HamzahIklan gigi,... tapi gigi aku xcantik..huhuhu... cmne nak cntikkan gigi?? hehehe.. cm budak2 plak tnya..huhu..tentu la p jumpe doktor gigi...
yang ni xternilai harga nya... hahaha..
~KERANA DIRIKU BEGITU BERHARGA~

Makin cun la plak.. haha.. minah perasan

Udacun

Giler gmbar

Mengintai Dari Tirai KamarBuat mulut cun..hahaha.. testing lipstik maybelline yg baru beli daa... hahaha



Muke wat2 terkezut lak

Opss Terjelir lak..haha
Ini la rutin harian orang yang ngah bosan + gila gambar... hahahaha.. cam ape jerr.. lantak la.. yang penting aku hepiii... hepii jadi diri sndrik.... epi2.....

0 Coretan:

♥ Jejaka dan Jelita ♥

 
;