Thursday, December 3, 2009

#6 ♥ 3 Dec 2009 ♥

♥ Pagi yg Suram


Mendung je cuaca kat Luar... aku tgk pon da naek mendung.. mataku pon mendung gak~.. ini xbleh jadi ni... aku kuatkan semangatku tuk bangun dr tdoR... berjaya jgk aku lawan setan2 yang suh aku tdo..hahahaha.... aku tgk Rumetku da bersiap2 nak kuar date... Ish3x.. mentang ade pakwe.. berjalan jer keje..huhu..aku jgk yg kesunyian..wawawaa... Ahhh..lantak lerr.. yang penting aku hepi ...

Aku xtau nak watpe arini ~ Azam aku memang nak wat keje.. Ku belek2 brOcHures yang aku dpt kat BIOMALAYSIA.. tu ler keje aku.. kene completekan bende alah tu.. pastu cr Idea fOr ouR bisnes.. Alamak.. Tetibe tePon Nokia (Celcom) ku berbuNyi~ Panggilan dr BOS ku.. hehehe...
Borak2 ngn bos... pastu ngn wife Bos... cam tau2 je aku xmasok opis arini.. hik2.. Opis kat biLik ler jawabnyerr... My bOs ok ajerr... hehehe.. dun wOrry bos... saya tetap Keje ngn baekkk.. :P

Perut da LapaR... Cek gaji pon Lum masukkan ag.. so.. aku berciap2 diri p Tunaikan Cek.. masukkn lam peti ajerr.. Hope 3hari lagi masuk ler duit tuu.... n aku mulakan langkahku~ merempit ke Jusco Taman U.. Lama xlawat Jusco ni...


♥ Barang2 yang aku Beli ♥
HARGA KESELURUHAN : RM 43.90


♥ Lipstik Maybelline ♥Lipstik aku da hbs da... tu yg beli baru.. Seb bek de Less 10% td.. save cikit duit aku rm2... tapi kaler yg ni terlebey merah ler plak.. yg dulu xsgt.. adoii.. seksi ler bibirku nnt.
Harga : RM22.4o

♥ Sandal ♥Sandal ku da putus da.. xslese aku nak pakai sndal2 cantik n terlalu girl.. haha.. so.. aku tgk kat tgkat bawah tu ade Jual slipar n baju (*Made in Thailand).. so.. aku smbar ler 1pasang.. Murah ajerr... .. berbaloi-baloi.. leh aku pakai.. hope xcepat rosak lerr
Harga : RM10.00

♥ Dara.Com ♥Aku cari2 kat MPH.. tp tgl sbijik jer.. tu pon da lunyai da dikerjekan oleh customer2 yg bace free.. so.. aku trun kat tmpat jual mgazine depan PAPAROTI tu.. seb bek berlambak2.. hehehe... terasa feminin lak bace diz mgzine.. best tau..
Harga : RM5.00

♥ 8.00pagi, Aku Cinta Kau lagi ♥Ni aku beli kat MPH, Jusco Taman U.. tgk2 Komik tetibe tertarik kat diz Komik.. xsempat bace lagi.. pasni aku bace.. menarik jer sinopsis die.. hehe... Hope xrugi aku beli...
Harga : RM 6.50


SEbenaRnyer, Tujuan aku masok MPH aku nak beli diz NOVEL.. 2mggu sblum balik kg, da tgk buku ni kat MPH, Jusco Taman U.. tp time tu bajet tuk novel da hbs..so ingat nak beli another time...n smggu lepas tu... p Suria KLCC, tgk kat kinokuniya tapi diz novel da xde..hbs kot...
ni da balik jb.. baru je p MPH,Jusco TMN u.. cari punyer cari.. dats novel da xde. mane nak cr nii?? Novel yang aku nak cari

♥ Aku, Dia dan Coklat ♥ni pic aku search kat tenet.. n aku terjumpe kat blog diz girl http://akudiedankalercokelet.blogspot.com ... so aku amik die nyer pic.. hehe.. sory i curik pic u~ jgn mare yerr.... aku nak sgt bace cite ni.. huhu.. mane nak cari lagii??? td terjumpe kat blog owner diz book.. ~penulis buku (Lily haslina Nasir)
http://lilyhaslinanasir.blogspot.com .. utk order mmg bleh.. tp if aku jumpe aku nak beli trus.. mls menunggu order.. tgk ler akan ku cari smpai dpt~ hoPe



♥ Diari Cinta 2010 ♥Haha.. ni aku sesaje snap.. sungguh cantik dan indah madah2 cinta lam diari cinta 2010 ni.. sweet sgt.. memang sesuai utk org bercinta... aku tgk pon rase sayang nak gunakan.. hik3... tp memang comeL lerr.... xberkesan kot madah2 cinta ni tuk aku... i like it.. sape ler nak kasi kat aku ekk???


♥ Manik Merah Jambu ♥Comel la buku ni.. Novel Cilik~ novel ni kene cari kat bahan bacaan Kanak-kanak.. Sweet nyer novel ni.. td ingat nak beli... tp bile dipikir balik xjadi lerr... aku nak dptkan jgk novel yg lagi satu tuu.. huhu... cam best cite ni


♥ Aku Mahu Size S ♥
Ini lagi 1 novel Cilik.. hehe.. best bace sinopsisnyer... tp just sempat snap cover ajerr.. nnt ler aku beli.. InsyaAllah... kene setelkan satu-satu dulu.. hahahaha...
esok bleh p lagi.. Sonok gak jalan sowang2 smbil berwindow shOpping~

p/s : Sape ade Novel ♥ Aku, Dia dan Coklat ♥??? Nak pinjam :(

0 Coretan:

♥ Jejaka dan Jelita ♥

 
;