Friday, December 18, 2009

#30 ♥ KesoranGan ~ Pagi Di Tasik ♥

Tunggu Emas jatuh dr LangiT

Rentak Ku

Perutku lapar... tu yg aku cube sekat sedari pagi td... sbb??? Alasan??? sebab aku amatla malas nak kuar ..huhu.. ape punyer anak dara daaa… kalau kat RUmah(kg) kompem ler kene bebel ngn mak… Kat kg aku amat la rajin.. hehehe…. Tu memang sikapku… tp bile da duk hostel ni.. hahaha.. setan mule kuar tandUk daa.. jd malas.. ye la xtau nak wat ape..lau kat umah ley masak2, cuci pinggan, kemas umah… lau cni?? Nak masak xde dapur lak.. pggan setakat 2 biji da cuci daa.. baju??? Da basuh da.. katil? Da kemas da.. so… ape ley wat ag? Tilam n bantal memanggil2 ku.. haha.. TIDOR lerr gamatnyeee….

MotoRku

Bukan ni yang aku nak cite… nak dijadikan cite… TaDi bile bgn pepagi terasa ingin sgt nak p jOg.. huhu.. tp GENG BLOGGER seperti memanggil2 ku tuk melihat page tuu.. wawawaa. Xpasal2 melekat ngn chat kejap.. ish3.. terbatal+tertimbus niatku tuk jog..haha…. n tetibe dpt 1 msj… (SILA BAYAR HUTANG)..hehe.. msj nye ngn lemah lembut.. tp maksudnyer cmtu lerr…. Bukan aku xnak byr.. cume aku mls nak p CIMB ajerr.. bile die da msj tu.. so terpakse ler aku berciap2 n menggagahkan diriku ke CIMB…. TransFER la hutangku RM100.00 . Alhamdulillah.. selesai sudah hutangku ngn INi ORang… Sowi ye Lambat Bayar.. hehe.. tgl utang Ngn PTPTN n uTang MOTOR ajer la.. adoii..parah2.. idup ngn BErhuTang ajerr… wawawaaa.. aku kene ceKAL.. xde sape ley tlg aku…. Peh survive gILer…


Bihun+MiLo ais+NoveL

After balik dr CIMB tu..aku singgah kat café (ARKED MERANTI).. budak2 UTM SKudai tau ler tempat ni…. (pkul 11++am ) time tu.. mknn luch da kuar ler..cedap tgk nsi n lauk pauk yg adee….. alamak.. TERGODA Iman ku…. Huhu..tp aku xley makan nasi lerrr…. TERIKAT NGN DIET n PERJANJIAN aku wif someone.. supaya AKU XLEY MAKAN NASI SELAMA SEBULAN… (Valid until Jan 2010).. wawawaaa…. Kecuali if org len yg blanje aku mkn nasi daaa…. Huhu..tp tggu org blanje xde la tiap2 ari.. but rezki aku murah gak..ade aje yg belanje..hahaha… SOMEONe Tu bengang bile ade org blanje aku mkn nasi… hahaha… diet2.. ingat tu ANN… huhu.. so.. ngan hati yang gundah gulana.. aku pon Beli la BIHUN GORENG+telur mata… huhu..cedey2….

Layan Blues

Pastu aku mule la cr port sendirian… tmpt yang aku nak jOg td.. Di Tepi Tasik yang indah Permai… Check Out tempat2 yang aku snap.. peh.. sesorang aku melayan prasaan kat cni.. Mkan+bace NoveL+nikmati keindahan Alam… huhu.. sunyi nyer sesOrang… wawawaaa. Seedey tOL la…

IndahNya

incik lembu pon adeee


Snap bebanyak


Kecian aku Snap sndrik lerr.. pakai Timer.. da xde mmber yang jOin aku.. sesorang ler aku melepak+bace Novel

Renung masa depanku

p/s: Begini la bile da keje… xde teman2..rakan2 … wawawaaa.. . lambtnyer nak tggu MASTER.. (JULAI cepatlah kau dtg)

5 Coretan:

zella y said...

wah...syok lepak2 sorang2 ni...
aman damai tp kdg2 bosan gak... =)

Anonymous said...

FOLLOW SAYA:)
Byk tip dan trik blogger:)

udacun said...

zella : memang syok lepak sorang2 ... n memang bOsan... diakui..huhuhu

feez: wokey.. nak g follow ni :P

ada m0khtar said...

besnye posing2 .. hehehe

udacun said...

ada.mokhtar : best2..hehehehe

♥ Jejaka dan Jelita ♥

 
;