Thursday, December 3, 2009

#4 ♥ Ketibaanku di UTM ♥

1 Dec 2009 ~ Perjalanan yang jauh ♥


Bas dr Kelantan-Johor tepat jam 8.30pm.... Aku ngn perasaan berkobar2 nak balik UTM... (*sbenarnye xnak..huhu).. Terpaksa jua aku gagahi kaki ku.. menunggu bas di DATARAN KOK LANAS... Bas dr KOTA BHARU ~ kul 8.00pm.....
Tunggu punya tunggu akhirnya bas tu tiba juga..... Mula la episod perjalanan ku....
Slepas beberapa tempat bas brenti amik penumpang... akhirnya smpai transit terakhir amik penumpang kat JERTEH... huhu .. haru-biru...

Bus tu mengalami kerosakan aircond... amat panas.. tp xterasa sgt coz time tu hujan lebat...huhu.. tp memang menambahkan ketensyenan ku... Bus terpakse stok slama 3jam.. semata2 nak tunggu bus len dr mana ntah.. huhu... 3jam masa terbuang begitu sja... TENSION akuuu....

Akhirnya.. tengah aku nak terlena.. bus len tiba... terpakse ler aku mengangkut sume brg2 ku ke bus yg baru tibe.... nasib bek ler bus ni xwat hal..huhuhu.. tapi aircond nyer teramat ler sejuk.. bus ni nampak cm uzur ajer coz berlubang2.. huhu..aircond kuar dr sume lubang.. tnsion aku.. tdor lam kesejukan lerr...

4x berenti woo... huhu..lagi ler lama perjalananku...
aku hitung masa ku lam bus slama 15jam.. mcm nek keteapi da... huhu...
akhirnya aku slamat tiba di UTM.. pukul 11.30am.... akhirnya... terlepas beban dr kesejukan n kesakitan belakang tdo atas kerusi..huhu

Kepenatan Lepas 15Jam ♥
Amat penat aku rasa... da la terlupe bawak Kot tebal..huhu..sejuk gilerrr

Sape ni ♥Hehe.. Ntah sape ntah.. aku nak amik pic jalan,... tetibe je mamat ni lalu mghalang mataku... haha.. bile di capture... cmni ler jadinyerr.. amat pelik.. :P

AKhirnya aku TIBA di UTM ♥
Akhirnya~.... Penat2.... hehehe....


p/s: Jangan Lupe harta bende ye bile nak balik kg.. huhu

__̴ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲̲͡͡|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ ̡͌l̡̡̡̡.__



0 Coretan:

♥ Jejaka dan Jelita ♥

 
;