Monday, December 14, 2009

# 23 ♪♫♪ New Opis.. New environmnt ♪♫♪

♪♫♪ Salam...


Hari ni.. p Opis yg memang aku da keje sekian lama.. but xtau mane tempatnyer opis ini.. tp pagi yang indah ini.. aku da menjejakkan kaki ke Opis NOVA Technologies kat pulai perdana ni...
Tercapai gak hasrat ku nak envirnmnt baru... hehe..

Dak2 praktikal baru masuk lerr.. ade 2 orang yg aku kene jaga... mereka duk dibawah seliaan aku... harini stat bg briefing oleh bos.. n second bos... aku pon briefing jgk..hehehe...
aku bg keje senang je kat dorang arini.. ala.. bg susun2 fail ajerr..
esok aku bg yg tugas berat cikit ler.. hik2.... daaaa...
nnt mlm aku smbg yee...

4 Coretan:

Aini said...

Ha..pulai perdana? Yg mane satu ek.. ko skrg dh duk opis stu ke? Dekat je la ngan aku..hehe

udacun said...

ekk?? dekat ek?? aku kat NOVA Technologies ni...
blakang kedai Cafe 05.. tau tak?? kedai makan cina tuu.. hehe.. opis ni kat atas.. meh ler singgah2..haha

Aini said...

haha..opis aku kt tman teratai, btul2 dpn pasar mlm. Tp kat pulai perdana tu ade kedai komputer kitorg, merangkap opis lame.ZNN name kedai 2, signboard kaler pink..huhu

udacun said...

ooooo. ZNN? hehe..aku xkuar sgt merayau..tp nak cr kedai makan lunch susah r..jumpe 1 kedai aje yg bukak kat area tu..huhu

♥ Jejaka dan Jelita ♥

 
;